marți, 20 aprilie 2010

Recreere la Mogosoaia


Cu mic cu mare, tinerii din Izbanda au luat cu asalt pajistile din Mogosoaia inca pline de roua, sambata 18 aprilie, pentru un timp de partasie unii cu altii. Dumnezeu ne-a binecuvantat cu cea mai insorita zi de pana atunci, fara urma de ploaie sau vant, semn ca El alunga orice obstacol cand copiii Lui sunt impreuna. In timp ce o mare parte din tineri incingeau mingea de volei, sau jucau diverse jocuri pe paturica, micii sfaraiau pe gratar pentru un rasfat culinar bine meritat.


Intalnirea a fost de un real suport pentru cei care aveau nevoie de miscare dupa o iarna prea lunga dar a imbunatatit si comunicarea dintre noi, multumita lui Dumnezeu care a tronat peste intreaga zi.
Noi, care trăiam împreună într-o plăcută prietenie, şi ne duceam împreună cu mulţimea în Casa lui Dumnezeu!(Psalmii 55:14)
 Dar dacă umblăm în lumină, după cum El însuşi este în lumină, avem părtăşie unii cu alţii; şi sângele lui Isus Hristos, Fiul Lui, ne curăţă de orice păcat.(1 Ioan 1:7)

Un comentariu:

Anonim spunea...

;) contactul nu functioneaza momentan , si mi-am permis sa scriu aici. Nu am urmarit sa vad daca doriti sa aveti parteneri de blog, dar eu va propun un schimb de banner sau link.
Eu sunt din jud Brasov ( FG ), si blogul meu este http://crestine.wordpress.com . Daca va convine , vom putea face schimb de banere , astfel fiind parteneri . Multumesc. O zi binecuvantata!

Trimiteți un comentariu