marți, 27 octombrie 2009

Plastic Jesus - un avertisment

Am primit de curând de la Emi un link cu un filmuleț care m-a pus pe gânduri. Este vorba despre mărturia unui tânăr în care își expune modul în care s-a întors la Dumnezeu, schimbările care s-au petrecut în viața lui și cum vede viitorul relației lui cu Domnul.
Dacă m-aș fi oprit doar la a asculta ceea ce spune, băiatul era un exemplu demn de urmat, însă ceea ce a produs consternare în mine este textul care demască fiecare afirmație a lui, iar frază după frază se conturează o imagine a ceea ce reprezintă un creștin superficial.
Câți creștini autentici sunt în biserica Domnului? Numai El știe, însă întrebarea cu care am rămas eu este cât de mult mă asemăn cu acest personaj și ce am de schimbat în mine?


Un comentariu:

Janina spunea...

cred ca este atat de real acest filmulet ..si atat de trist ca este adevarat.....

Trimiteți un comentariu