miercuri, 28 octombrie 2009

Energie la pachet


Când spui sâmbătă.. automat îți fuge gândul la curățenie, asa.i? Cred că știm cu toții răspunsul. Câți dintre noi nu am crescut cu ideea inoculată de către părinți de a dedica ziua de sâmbătă momentului potrivit pentru a aerisi casa, de a pune la loc tot ce am aruncat prin cameră pe parcursul săptămânii, să nu mai amintim de aspirat, șters praful și în cazuri extreme spălat geamuri? Majoritatea, bag mâna în foc!
În același spirit am început sâmbăta, care numai ce a trecut [acum fix 4 zile], o bună parte din noi. Ați putea zice: nimic anormal în asta.. Însă partea interesantă este că ne.am concretizat într.un singur gând forțele și tot elanul pentru a termina curățenia generală la Biserică.
Astfel, bine pregătiți pentru provocările ce ne așteptau [cu ploaie / frig la interval, foame/oboseală anticipată] ne.am adunat într.o părtașie activă! Bineînțeles că fiecare a fost repartizat într.un alt domeniu: de la “rașchetatul geamurilor” la spălatul mochetei, vopsitul rafturilor, spălatul geamurilor și al scaunelor– ca să nu se plictisească nimeni, normal. Încetul cu încetul sursa de energie s.a diminuat considerabil, iar pauza de masa a fost bine venită! A fost foarte plăcut să reconstituim faze comice și să pregătim planul de bătaie pentru continuarea zilei pe veșnicul fundal al dezbaterilor politice.. Dar noi cu cine votăm? :)
Mulțumim lui Dumnezeu că nu au fost prea multe incidente neplăcute [excepție făcând Dani care s.a trezit cu un puf de Clin în cap – din greșeala învață oamenii să se păzească] și că am putut termina în timp util. Nu se menționează la finalul zilei câte degete s.au pierdut pe terenul de luptă sau câte picioare amorțite s.au numărat la locul de muncă ci mai degrabă privim cu satisfacție că am putut sluji și într.un mod mai practic decât de obicei.
Deja sună prea interesant ca să încheiem, însă nu dorim să vă facem să regretați prea mult că nu ați fost cu noi ci doar să vă determinăm să vă doriți să veniți data viitoare!! Întotdeauna este nevoie de mână de lucru voluntară și plină de bucurie și entuziasm care să participe la diverse activități!
Contăm pe tine? ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu